دور دوم  لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور

فولاد هرمزگان به مرحله نهایی صعود کرد



دور دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور در بندرعباس به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، دور دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور  تیم های آداک نوشهر، پاس جوان گناوه، پارس جنوبی بوشهر به میزبانی فولاد هرمزگان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.
در روز نخست مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۵ بر یک از سد پاس جوان گناوه عبور کند.
در این بازی عظیم پزشک سه بار، امیرحسین حمزه پور و فیض الله جعفری برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.  در دیگر دیدار این گروه پارس جنوبی با نتیجه ۵ بر ۳ از سد آداک نوشهر عبور کرد. در روز دوم مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۵ بر یک از سد آداک نوشهر عبور کند.  در این دیدار امیرحسین دهقانی دو بار، امیرحسین حمزه پور، روح الله صفا و طاها پور‌راست برای فولاد هرمزگان  گلزنی کردند. در دیگر دیدار این گروه پارس جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر پاس جوان‌گناوه را شکست داد.
تیم فولاد هرمزگان در دیداری تشریفاتی در روز سوم این مسابقات به دیدار  پارس جنوبی رفت و با نتیجه سه بر دو مغلوب این  تیم شد. 
در این دیدار روح الله صفا و فیض الله جعفری برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند. 
در پایان دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور از گروه اول تیم های  فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر از گروه دوم تیم های صدرشیمی یزد و دکتر تامین اصفهان راهی مرحله نهایی شدند.
 تیم های فولاد هرمزگان و صدر شیمی یزد برای میزبانی مرحله نهایی اعلام آمادگی کرده اند و باید منتظر ماند که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ساحلی این میزبانی را به کدام یک از این دو تیم خواهد داد. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها